Skip to content

Feed Based Marketing

Wat is Feed Based Marketing?

Feed Based Marketing draait om het koppelen van jouw productinformatie aan advertentiekanalen als Google Shopping, Pinterest Facebook en Instagram. Geen handmatig gepruts met banners of titels, je campagnes vullen zich automatisch met actuele data uit je productfeed.

Zo toon je steeds de juiste advertentie, met de juiste prijs, bij de juiste persoon. Dynamisch, schaalbaar én afgestemd op het gedrag en de intentie van de klant.

Feed Based Marketing in het kort

Hoe de DIDIOM Feed Based Marketing experten je helpen​

We halen het maximum uit jouw productdata. We starten met het analyseren van je productfeed en kijken waar optimalisatie mogelijk is. Daarna bouwen we campagnes op maat van jouw doelstellingen. We koppelen je productdata aan Google Ads, Meta Ads of andere relevante kanalen en zorgen voor continue optimalisatie en rapportering. Onze aanpak is steeds hands-on, transparant en afgestemd op jouw noden. Je werkt samen met een vaste consultant die je business begrijpt en bijstuurt waar nodig.

Dit vind je waarschijnlijk ook interessant

Google Ads

Search Engine Advertising

Adverteren op LinkedIn

Google Analytics

Adverteren op Facebook

Laten we samen wat bouwen

Meer weten over onze diensten? Benieuwd naar welke meerwaarde ons team kan bieden voor jullie digitale roadmap? Of gewoon een open vraag? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Contacteer ons

Nood aan in-house graphic design support? Ontdek ons zusterbedrijf
This is default text for notification bar