Retargeting


Wat is Retargeting?
Niet iedereen converteert bij het eerste websitebezoek. Daarom is retargeting essentieel om opnieuw in beeld te komen. Retargeting is een strategisch spel van timing en relevantie, waarbij we op basis van de verzamelde data precies weten wie we opnieuw moeten bereiken, met welke boodschap en wanneer.
We zetten slimme retargetingcampagnes op die jouw boodschap opnieuw tonen aan relevante doelgroepen, op het juiste kanaal, met de juiste inhoud Zo ben je top-of-mind op het moment dat de aankoopintentie het grootst is.
Retargeting in het kort
- Audience targeting
- Timing & frequentie
- Personalisatie van content
- Resultaatgerichte optimalisatie
Hoe de DIDIOM Retargeting experten je helpen
Met een scherpe blik op data, platformkennis en gevoel voor timing zorgen ze ervoor dat je advertenties precies terechtkomen bij de mensen, die eerder interesse toonden op het juiste moment, via het juiste kanaal. Ze bouwen doelgerichte doelgroepen, testvarianten, optimaliseren continu en rapporteren transparant.