Wat onze Content Marketeers voor jouw bedrijf kunnen betekenen
1. Storytelling en merkbeleving
Onze content marketeers focussen zich op het creëren van sterke content, die een verhaal vertelt en jouw merk tot leven brengt. Door middel van storytelling, gaan we emotionele connecties leggen met de doelgroep. Op deze manier kunnen we jouw merk herkenbaar maken en onderscheiden van andere merken
2. Conversiegerichte content
Content is niet alleen bedoeld om te informeren of entertainen, maar ook om aan te zetten tot actie. Onze freelance marketeers zijn gespecialiseerd in leadgeneratie via e-mailmarketing en het optimaliseren van de landingspagina's, zodat door middel van call-to-actions clicks omgezet worden in conversies.
3. Multichannel optimalisatie
Het is belangrijk om een mix van verschillende platformen in te zetten. Zo houden we ons niet alleen bezig met het optimaliseren van de landingspagina's, maar zetten we ook in op videomarketing en zo een multichannel strategie op te zetten.
4. Interactie genereren
Content is geen eenrichtingsverkeer. Interactie is een belangrijke factor om van jouw contentplan een succes te maken. Aan de hand van content zoals, polls, Q&A's of interactieve video's, kunnen onze content marketeers een ware community opbouwen voor jouw merk.