Wat onze CRO Specialist voor jouw bedrijf kunnen betekenen
1. Gedragsanalyse
Onze CRO specialisten onderzoeken en begrijpen het gedrag van jouw websitebezoekers. We gebruiken hiervoor tools, zoals heatmaps, gebruikerssessies en analytics. Deze tools helpen ons met inzicht te krijgen in waar gebruikers afhaken of wat hen motiveert om toch door de website te navigeren.
2. Data-gedreven analyse
Gegevens verzamelen en analyseren is de start voor de conversatieratio te verhogen. We gebruiken hiervoor verschillende bronnen, zoals Google Analytics, gebruikersfeedback en andere trackingtools. Door deze tools kunnen we ons baseren op cijfergegevens en gerichte aanpassingen doorvoeren.
3. A/B-Testing en experimenteren
Onze freelance marketeers experimenteren met A/B-tests, maar ook andere soort tests. We gaan experimenteren met jouw website-elementen, zoals call-to-actions, formulieren en pagina-indelingen. Door deze tests, komen onze digital marketeers met de meest effectieve oplossingen om de conversieratio te optimaliseren.
4. UX-Optimalisatie
De gebruikservaring verhogen zal ervoor zorgen dat jouw conversieratio ook zal verhogen. Onze freelance CRO specialists zijn gespecialiseerd in UX-design, waardoor we de gebruikservaring verbeteren door middel van overtuigingsprincipes.