GOOGLE ANALYTICS

Waarom Google Analytics?

Wat ben je met honderden of zelfs duizenden bezoekers per maand zonder dat je iets van hen weet? Google Analytics geeft je kosteloos de tools om het klanttraject te begrijpen en de marketing-ROI te verbeteren. Zo kan je je gegevens bekijken van verschillende platformen om de volledige reis van jouw bezoekers in kaart te brengen, of zien welke pagina’s of blogs van je website het beste scoren.

Google Analytics meet en toont de belangrijkste bronnen van gebruikersverkeer, het succes van marketingactiviteiten en -campagnes, de voltooiing van conversies en patronen en trends in de betrokkenheid van gebruikers te ontdekken.

Google Analytics in het kort

Hoe de DIDIOM Analytics experten jou helpen

Bij DIDIOM zijn we steeds up-to-date met de laatste trends. Zo hebben we Google Analytics 4 (hiervoor Universal Analytics) al bij verschillende klanten geïmplementeerd met bijhorende Data Studio dashboards. We zorgen voor een uitgebreide set-up van Google Tag Manager voor een correcte tracking en stellen de juiste doelen en conversies in op maat van jouw bedrijf.

Hoe haalt DIDIOM het meeste uit jouw Google Analytics?

Google Analytics, in combinatie met andere Google-oplossingen, geeft een volledig inzicht in jouw marketingacties en bezoekers. Enkele voorbeelden van te combineren tools zijn:

  • Google Ads
  • Display & Video 360
  • Search Ads
  • Salesforce Marketing Cloud Integration
  • Google Search Console

DIDIOM bekijkt op basis van uw noden en KPI’s welke platformen het meest interessant zijn op maat van jouw bedrijf.

SEO expert

Dit vind je waarschijnlijk ook interessant

Google Ads

Search Engine Advertising

Google Mijn Bedrijf

Google Data Studio

Search Engine Marketing

Laten we samen wat bouwen

Meer weten over onze diensten? Benieuwd naar welke meerwaarde ons team kan bieden voor jullie digitale roadmap? Of gewoon een open vraag? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Contacteer ons