GOOGLE ANALYTICS
Home • Digital marketing • SEM • Google Analytics
Waarom Google Analytics?
Wat ben je met honderden of zelfs duizenden bezoekers per maand zonder dat je iets van hen weet? Google Analytics geeft je kosteloos de tools om het klanttraject te begrijpen en de marketing-ROI te verbeteren. Zo kan je je gegevens bekijken van verschillende platformen om de volledige reis van jouw bezoekers in kaart te brengen, of zien welke pagina’s of blogs van je website het beste scoren.
Google Analytics meet en toont de belangrijkste bronnen van gebruikersverkeer, het succes van marketingactiviteiten en -campagnes, de voltooiing van conversies en patronen en trends in de betrokkenheid van gebruikers te ontdekken.
Google Analytics in het kort
- Klantgerichte, essentiële metingen
- Slimme inzichten om jouw ROI te verbeteren
- Weet waar jouw doelpubliek zit
- Krijg inzicht in de customer journey
Hoe de DIDIOM Analytics experten jou helpen
Bij DIDIOM zijn we steeds up-to-date met de laatste trends. Zo hebben we Google Analytics 4 (hiervoor Universal Analytics) al bij verschillende klanten geïmplementeerd met bijhorende Data Studio dashboards. We zorgen voor een uitgebreide set-up van Google Tag Manager voor een correcte tracking en stellen de juiste doelen en conversies in op maat van jouw bedrijf.
Hoe haalt DIDIOM het meeste uit jouw Google Analytics?
Google Analytics, in combinatie met andere Google-oplossingen, geeft een volledig inzicht in jouw marketingacties en bezoekers. Enkele voorbeelden van te combineren tools zijn:
- Google Ads
- Display & Video 360
- Search Ads
- Salesforce Marketing Cloud Integration
- Google Search Console
DIDIOM bekijkt op basis van uw noden en KPI’s welke platformen het meest interessant zijn op maat van jouw bedrijf.