partnership mediacomm grafische ontwerpers

Wist je dat DIDIOM het zusterbedrijf is van MediaComm

MediaComm, opgestart in 2013, reikt flexibele & structurele oplossingen aan voor grafische in-house ondersteuning  (projectsourcing), voor print & web. Intussen heeft MediaComm kantoren in Antwerpen, Brussel, Gent en Hasselt. Dagelijks stuurt ze 56 graphic designers op pad naar klanten in heel Vlaanderen en Brussel.

DIDIOM MediaComm

Omdat de vraag bij de klanten  van MediaComm naar digital marketing opvolging alsmaar groter werd, hebben we beslist om DIDIOM op te starten.’ zegt Paul Zeguers, oprichter en CEO van MediaComm.

Net zoals de consultants van DIDIOM, werkt men bij MediaComm ook het liefst bij de klant op kantoor, dit kunnen tijdelijke projecten zijn, of eerder structureel, gedurende enkele dagen per week. Projectsourcing is aan een steile opmars bezig als flexibele HR oplossing. Het geeft bedrijven de mogelijkheid om projecten door externe specialisten in hun vakgebied te laten uitvoeren en biedt tal van voordelen

De oprichter van DIDIOM, Jef Zeguers, is een jonge maar ervaren senior digital marketing professional. Hij deed onder meer ervaring op bij enkele gerenommeerde bedrijven zoals bol.com en Lidl, waar hij de kneepjes van het online vak heeft geleerd. 

De samenwerking met MediaComm is interessant vanwege de synergieën, maar ook omdat er een duidelijke commerciële wisselwerking is: als MediaComm consultants een website ontwerpen voor een klant komt er ook altijd een luik digitale marketing bij kijken, al van bij de ontwerp fase, en dan kan DIDIOM al van bij de start mee worden ingeschakeld. Maar ook andersom hebben klanten van DIDIOM regelmatig nood aan grafische ondersteuning, waarvoor ze bij MediaComm terecht kunnen.

Een vraag voor uw project of vrijblijvend advies?

Benieuwd naar de meerwaarde van DIDIOM-experten? Neem vrijblijvend contact op en ontvang advies voor uw online marketing.

Enkele voordelen van projectsourcing 

Meer transparantie

Kosten-besparend

Verhoogde creativiteit

Beter gebruik van data​

Toegenomen efficiëntie van je marketing team

Meer grip op je brand-identity door in-house team

Verhoogde flexibiliteit, team-on-demand​